tisdag 8 februari 2011

Skulle bara...

Jag skulle egentligen bara testa att embossa och inka lite på en tag. Men det blev lite mer än så.




På bottenpappret är det embossade fjärilar. Jag färgade in pappret lite först och sen stämplade med olika stämplar och olika embosspulver. Rosa och ofärgat klart pulver. Men sen tog blomstersuget över. Ibland är det så roligt att bara gå loss med en dekoration. Till sist en något mörkare ram runt och så sätta fast med gluedots i en ram utan glas. Då går det ju att byta ut det vackra. De här rosa blomknopparna är rosa kulor som satt ihoptvinnade i en julgrupp jag fick. men allt går ju att använda till scrap om man vill. Bara att klippa, använda avbitare och ta isår.

Ha nu en skön fortsatt scrapvecka!!! kram Ingela

2 kommentarer:

Zora sa...

Ja! du har verkligen gått igång med blommor=) Men det blev ju ursnyggt.Ibland ska man följa sin intuition och skaparglädje=)
Kram Zora

Björken sa...

Haha Ingela om man kollar in mitt inlägg på Pysselmyran idag så ligger vi lååångt i från varandra i scrapstil. men det säger inte att jag inte gillar mkt deko, det öär bara så att jag inte får till det.
Detta var såå snyggt!
Såg att maran var spikad nu.
Kram på dig!