onsdag 17 mars 2010

Härlig söndag och en trevlig tisdag!

I söndags hade jag en underbar dag! Jag var på träff i Falköping med mitt underbara scrapgäng. Det var så roligt att träffa dem och höra vad de gjort sen sist. Vad de shoppat och inte, scraptorka och annat viktigt.
Jag fick bara gjort ett kort:



Stämpeln kommer från Magnolia. Ni förstår jag hade sån himla TUR och vann i deras blogg STÄMPLAR från kollektioner som kommer under året!!
De vackra pappren kommer från nya serien av Pysselgumman. 4 st dubbelsidiga mycket vackra papper.

Igår var jag på en kort kurs i Fritt boderi, på Studefrämjandet. Ovant att brodera men väldigt kul! Jag började på en liten vaska 12x17 cm. Den skall bara få ett band också.




Många kramar och ha en fortsatt bra vecka! Ingela

2 kommentarer:

Lillemor sa...

Så fin din blogg har blivit Ingela! Kul att du kunde fixa till det så smånigom...;o) Underbart kort har du gjort med denna fina stämpel också!!! Må så gott.
P.s Vilken ursöt väska!

Kram Lillemor

fake Cartier sa...

Förra året rolex kopia skakade Seiko upp den mekaniska klocksscenen på startnivå genom att göra två stora tillkännagivanden: Den replika klockor ena var avvecklingen av den populära SKX-serien, och den andra var introduktionen av en helt ny samling av Seiko 5 rolex kopior sportklockor. Det här är stora nyheter, eftersom Seiko 5 är utgångspunkten för många människors tittande resor. Dessutom har Seiko inte färre än 27 klockor kopior nya modeller i olika färg- och ringfärger, väska och remsor. Här är en titt på några av dem.
Vintage dykklockor rolex klocka kopia är alla rasande, men ett märke och modell blir ständigt förbises och det är Rado's Captain Cook. Visst är det lite nyfiken, med tanke på att Rado under längsta tid har fake Breitling handlat om att vara modern och modern. Rado var ett av de första varumärkena som använde keramik som ett klockmaterial. Ändå är Captain Cook en charmig klocka fake Omega med stilig vintage-estetik och, kanske viktigare, ett relativt bra pris. Vi tittar närmare på 42mm-versionen i stål med en blå urtavla och matchande fake Hublot blå keramikram.