fredag 26 mars 2010

Gäst DT för Pysselmyran

Det är så roligt att få presentera några av de alster som jag gjort för Pysselmyran. Sofia frågade för ett litet tag sedan om jag ville vara Gäst DT under en period. Klart jag VILL, sa jag.

Det är alltid väldigt spännande med DT uppdrag. Det får mig att tänka till lite extra, man vill ju inte bara göra det gamla vanliga. Här kommer två av alstren:



Här har jag använt Pysselmyrans vackra stämpel "Sann vänskap vara för evigt". Hos Pysselmyran hittar du många olika Spellbinders. Jag har använt en Small scalloped Oval Large. Papper är från Maja Design och annat är sånt som fanns i mina lådor.




Här ville jag att de vackra Collagestämplarna från Pysselmyran skulle komma till sin rätt. Bara lite dekoration...

Nu önskar jag er en trevlig helg allihop. Många kramar Ingela

1 kommentar:

Cath. sa...

Underbara kort bägge två! Och stort grattis till gäst-uppdraget!
Kram och trevlig helg!