onsdag 31 mars 2010

Dopkort

Hur har ni det där ute i alla påskförberedelser??

Hos mig är det ganska lugnt. Jag har satt en gul blomma på köksbordet och tagit fram en höna. Det får räcka. För övrigt har jag lagat mat i massor och lagt i frysen. Det är så jätteskönt att bara ta fram när det behövs.
Jag har scrappat mycket sista veckan. Bla annat ett beställningskort Dopkort.



Stämpeln har jag lånat av Liselotte, den är från Funky Kits. Papper från Pysselgummans nya vårkollektion. Alldeles underbara papper!




Nästa är ett DT kort för Pysselmyran



Stämpel från Pysselmyran. Nallen har jag embossat med svart och färglagt med distresser. Papper från Maja Designs nya serie Crea Diem. Många vackra papper.

Ha nu en jätteskön Påsk!

Själv har jag ett 70 årskalas att se fram emot och "Vårfrumäss". Utställningar runt om i bygden med alla möjliga hantverk! Jätteroligt att åka på en liten runda och kika på alla utställda alster.

KRAMAR Ingela

1 kommentar:

Lillemor sa...

Vilket underbart dopkort Ingela!!! Gillar papper, stämpel o upplägg- kanon! Tyckere du gjort fina kort åt Pysselmyran också, gillar speciellt det med collagestämplarna. Ha en riktigt GLAD PÅSK!
Kram Lillemor