tisdag 12 oktober 2010

En liten hög med kort

Först ut i korthögen, ett födelsedagskort till en 50 åring. han började sin yrkesbana som lantbrukare och fortsattte som bagare. Verkligen kontraster!!




Stämplar är Magnolia förutom kossorna som är hÄnglar och Stänglars. Papper är Maja Design från förra hösten.



Lite julkort kanske?



Tilda är så fin tycker jag. Hon har sällskap av en Alota Rubberstamp vedspis och Pysselmyrans God Jul.
Papper är Maja Designs nya julkollektion.





Och så det sista kortet för idag. En underbar Tilda som har fått flytta hem till mig. Jag köpte henne i lördags efter att ha gått och tittat ett helt år. Hur dumt är inte det?
Hon har sällskap av papper jag inte kan namnet på. Men jag tycker om färgerna väldigt mycket!

Nu önskar jag er en fortsatt trevlig vecka kramar Ingela

2 kommentarer:

Lise-Lott G sa...

Vad många fina kort du skapat.

ha det gott!

kram Lise-Lott

Tinas pysselblogg sa...

jättesöta kort:)